Logo Re-Move Bedrijfstrainingen

Gastvriendelijkheid en bediening Horeca & Leisure

Gastvriendelijkheid en bediening Horeca & Leisure | Maatwerktraining | 1 dag

Deze workshop is bedoeld voor iedere horecamedewerker die contact heeft met gasten in horeca en toerisme. Dit kan bedienend personeel zijn en countermedewerkers van bijvoorbeeld een snackbar of een ijssalon.

De aanpak van deze workshop is zeer praktijkgericht, met ruim aandacht voor uw eigen praktijk, en veel leren van andere deelnemers.
Wij verzorgen een syllabus, als bruikbaar naslagwerk.

Onderwerpen
De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod

  • Taalgebruik en begroeten
  • Actieve werkhouding
  • Lopen met een dienblad
  • Beginseltechniek uitserveren en afruimen
  • Communicatieve vaardigheden zowel verbaal als non-verbaal
  • Vergroting van de besteding van de gast
  • Rollenspelen

Na deze workshop zal uw medewerker in staat zijn om met meer zelfvertrouwen en meer succes uw gasten te bedienen.

Het oefenen tijdens de training met het dienblad gaat u verlies en irritatie besparen!

 Optioneel
Deze training is uit te breiden met een DISC gedragsanalyse.
Deze analyse geeft een helder en herkenbaar beeld van uw gedrag. DISC is een goed instrument in de communicatie van leidinggevenden.
Dit betreft hier geen test, want goed of fout bestaat niet het is een model wat bijdraagt aan uw effectiviteit. De D.I.S.C. factor is hierbij uw leidraad. U krijgt een helder inzicht in uw gedrag hetgeen u veel zal leren over de communicatie met u zelf en anderen.

Opleidingsfonds
De trainingen van Re-Move zijn opgenomen in de cursuscatalogi van onder andere:

OOM-Fonds (Stichting Opleidings- en Ontwikkelingsfonds voor het Metaalbewerkingsbedrijf)
OTIB (Opleidings- en ontwikkelingsfonds voor het Technisch Installatiebedrijf)

informatie

Type training:        In-Company

Locatie:                  Door geheel Nederland
Duur training:        1 dag
Inclusief:                     

Syllabus
Certificaat van deelname