MEN LAAT VEEL "LIGGEN" VOOR DE KLANT EN VOOR DE ORGANISATIE!
BESTEDING PER KLANT VERGROTEN EN TEVREDENHEID LATEN STIJGEN!

Ééndaagse training

MEN LAAT VEEL "LIGGEN" VOOR DE KLANT EN VOOR DE ORGANISATIE!

Voorbeelden genoeg!. Je komt thuis met een lamp met een tekort snoer, iets wat je wil ophangen zonder schroeven, neemt koffie in de horeca omdat het toetje niet geadviseerd wordt, wacht veel te lang op een drankje omdat de serveerster geen aandacht voor je heeft, koopt een broek en komt thuis tot de ontdekking eigenlijk nog geen leuke blouse erbij te hebben, etc. etc.

Deze training is bedoeld voor iedereen die dagelijks met klanten te maken heeft, of het nu in de verkoop is of aan de kassa, in de bediening of in de buitendienst. Echt een workshop die u niet, niet kan terugverdienen binnen een maand!

Onze trainer heeft meer dan 19 jaar ervaring in het (commercieel) trainen van detailhandel, horeca, zakelijke dienstverlening, productiebedrijven, en zelfs overheden. Een vat vol ervaring en tips, en wil dit graag met u delen! De aanpak is alleen maar praktisch, voorbeeld na voorbeeld, leren van uw eigen situatie en die van de mede cursisten in kleine groepen van 6-12 personen.

Daarnaast komen de volgende onderwerpen aan bod:

* Klanten begroeten
* Verschil maken tussen "oriënterende " klanten, "gerichte" klanten en klanten met een "latente" behoefte
* Aanspreken van klanten
* Adviserend verkopen
* Wijzen op overige suggesties, additionele verkoop behorend bij het verkochte product
* Overige suggesties geven
* Omgaan met verschillend gedrag
* Afsluiten van de aankoop
* Afrekenen met commercieel gevoel
* Overtuigingen over "aansmeren" etc. omzetten in enthousiast en pro-actief gedrag

Na deze training stijgt uw gemiddelde omzet per klant mits de tips worden toegepast, zelfs als is dit "slechts" 5 %, rekent u dan maar uit wat het geweldige effect is over een jaar gemeten.

Deze training is ook in-company/maatwerk te volgen vanaf 6 deelnemers.
0591-346258
Training
Coaching
Mediation
Gedragsprofielen