KLACHTEN ZIJN KANSEN !
EEN KLAGENDE KLANT VRAAGT OM EEN VOORZETTING VAN DE SAMENWERKING
Deze ééndaagse training is bedoeld voor het eerste aanspreekpunt in uw organisatie, of het nu aan de receptie, verkoop, helpdesk of verkoop is.
De aanpak is zeer praktisch, met aandacht voor uw eigen situatie, en veel leren van andere deelnemers. Kleine groepen van 6-12 personen voor veel individuele aandacht.
Uw trainer heeft 20 jaar ervaring in het begeleiden van groepen in alle onderwerpen die met communicatie te maken hebben.
Wij verzorgen een digitale syllabus als bruikbaar naslagwerk

De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod:

• kennismaking en inventariseren leerwensen
• gespreksstructuur bij klachten
• het “over de rooie” model
• emotiereductie
• brengen van slecht nieuws
• nazorg bij klachten
• aanspreken interne organisatie
• afspraken maken en nakomen
• taalgebruik en vraagtechnieken

Na deze training heeft u veel praktische tips om soepel en adequaat om te gaan met klachten/bezwaren
Deze training is ook in-company/maatwerk te volgen speciaal gericht op uw organisatie.
Minimaal 6 deelnemers.

Maatwerktraining
Wij inventariseren de behoeften en komen de training speciaal bij u op het bedrijf/instelling geven, op uw tijden, met uw wensen en op uw locatie) vanaf 4 personen. Investering op aanvraag.
0591-346258
Training
Coaching
Mediation
Gedragsprofielen