"Aandacht voor uw gasten is aandacht voor uw winst"
Gastheerschap en zakelijke etiquette in de horeca en toerisme

Workshop Re-Move (1 dag)


Deze workshop is bedoeld voor iedereen die contact heeft met gasten in horeca/recreatie.
Gastheerschap brengt positiviteit, veel gasten klagen over het gebrek hieraan, maar zelden bij u, dat doen ze bij anderen, een "sluipmoordenaar" voor uw rendement !

De aanpak van deze workshop is zeer praktijkgericht, met ruim aandacht voor uw eigen praktijk, en veel leren van andere deelnemers. Wij verzorgen een syllabus, als bruikbaar naslagwerk. Uw trainer is opgegroeid in de horeca, heeft ruim ervaring in diverse sectoren, en inmiddels al meer dan 15 jaar als trainer in klantgerichtheid in vele branches.

De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod

* Verwelkoming van uw gast
* Sfeer creëren en de gast op het gemak stellen
* Inventariseren van de wensen van de gast
* Adviseren en verduidelijken van uw aanbod
* Proactief blijven tijdens het verblijf
* Vergroting van de besteding van de gast
* Zakelijke etiquette in horeca/recreatie
* Tevredenheid en wensen blijven checken
* Kleine attenties, grote gebaren!
* Non-verbale uitstraling
* Orde en netheid, persoonlijk en algemeen
* Aandacht voor speciale groepen, ouderen, kinderen, minder validen etc.
* Simulaties en (korte) rollenspellen

Na deze workshop zal uw gast merkbaar tevreden en ontspannen zijn, u levert een persoonlijke bijdrage in zijn/haar beleving, en zal daarmee naast plezieriger werken ook meer rendement veroorzaken.

Deze workshop is ook in-company/maatwerk te volgen, vanaf 6 personen, speciaal gericht op uw organisatie.
0591-346258
Training
Coaching
Mediation
Gedragsprofielen