Telefonische acquisitie

Klanten (ongevraagd) bellen, of ze al bekend bij je zijn of niet, vinden veel mensen vaak moeilijk. Het "fenomeen” staat ook niet altijd op een positieve manier in de belangstelling. Desondanks is het nog steeds een zeer functionele aard van klanten werven, afspraken maken etc. De voorwaarde is dat het vriendelijk en toegankelijk gebeurt zonder irritatie op te wekken.
Belangrijk is dus:

· vriendelijk en tegelijkertijd krachtig over te komen
· taalgebruik;
· vraagstellingstechnieken en woordkeuze af te stemmen;
· een goede opening en afsluiting te hebben;
· leren argumenteren zonder op te dringen;
· afsluiten en vervolg organiseren;
· houding t.o.v. klanten bellen positief te focussen;
· discipline hebben en geen uitstelgedrag;
· voldoende aantal contacten te blijven leggen.

Wij bieden de volgende mogelijkheden:

Open Training Telefonische Acquisitie
Maatwerk/In-Company Training
Ééndaagse training



Re-Move kan u vanuit veel ervaring op een inspirerende manier helpen om dit succesvoller en plezieriger te maken voor alle partijen. Wij hebben hiervoor twee opties:  

Een tweedaagse zgn. "open” training waarin mensen van diverse organisaties vertegenwoordigd zijn. Theorie wordt afgewisseld met veel oefeningen en een zeer praktijkgerichte aanpak.  Minimaal 6 deelnemers.

Maatwerktraining
Wij inventariseren uw behoeften en maken een training op maat voor uw organisatie. De training gaat plaatsvinden op uw tijden, uw locatie en met uw wensen. Investering op aanvraag (vanaf 4 personen).
0591-346258
Training
Coaching
Mediation
Gedragsprofielen