Klantvriendelijk telefoneren

De zintuiglijke waarneming is vrijwel uitgeschakeld aan de telefoon! Je zal het dus voornamelijk met je stem dienen te doen, je woordkeuze, vriendelijkheid, afspraken nakomen, etc. Dit geldt zowel voor de interne klant als de externe klant. Je kunt je onderscheiden door:

· beleefd te zijn en telefonische etiquette te volgen;
· taalgebruik en woordkeuze;
· klankkleur van je stem;
· omgaan met bezwaren/klachten;
· positief beïnvloeden met eigen stemming;
· afspraken (laten) nakomen.

Re-Move heeft hiervoor drie oplossingen:
Een korte, krachtige, ééndaagse training met diverse mensen uit verschillende bedrijven. Dit doen we op diverse locaties in het land.
Minimaal 6 deelnemers.

Een tweedaagse training met diverse mensen uit verschillende bedrijven waarin we dieper op de stof ingaan, ook aspecten van de commerciële binnendienst aan bod laten komen, etc. Tevens gaan we veel oefenen. Uw investering is € 498,-- per deelnemer. Minimaal 6 deelnemers.

Maatwerktraining
Wij inventariseren uw behoeften en komen de training speciaal bij u op het bedrijf/instelling geven, op uw tijden, met uw wensen en op uw locatie (vanaf 4 personen). Investering op aanvraag.
0591-346258
Training
Coaching
Mediation
Gedragsprofielen