Gastvriendelijkheid en bediening  horeca en toerisme

Workshop Re-Move (1 dagdeel)


Deze workshop is bedoeld voor iedere horecamedewerker die contact heeft met gasten in horeca en toerisme. Dit kan bedienend personeel zijn en countermedewerkers van bijvoorbeeld een snackbar of een ijssalon.

De aanpak van deze workshop is zeer praktijkgericht, met ruim aandacht voor uw eigen praktijk, en veel leren van andere deelnemers.
Wij verzorgen een syllabus, als bruikbaar naslagwerk.

De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod

• Taalgebruik en begroeten
• Actieve werkhouding
• Lopen met een dienblad
• Beginseltechniek uitserveren en afruimen
• Communicatieve vaardigheden zowel verbaal als non-verbaal
• Vergroting van de besteding van de gast
• Rollenspelen



Na deze workshop zal uw medewerker in staat zijn om met meer zelfvertrouwen en meer succes uw gasten te bedienen.

Het oefenen tijdens de training met het dienblad gaat u verlies en irritatie besparen!

Deze workshop is ook in-company/maatwerk te volgen, vanaf 5 personen, speciaal gericht op uw organisatie.
0591-346258
Training
Coaching
Mediation
Gedragsprofielen