Communicatie voor technici

Uw technicus is een probleemoplosser, iemand die vaak materiaal/machines onderhoud en dat graag goed en snel wil doen. Soms is het besef dat ook kwaliteit van contact, kwaliteit van dienstverlening bepaalt, te weinig aanwezig. Vaak is echter uw technicus de beste "verkoper” van het bedrijf, hij/zij bepaalt in hoge mate de klanttevredenheid en bereidheid tot vervolg van de zakelijke relatie. Veel communicatieve aspecten bepalen de beleving hiervan, zoals:

· begroeting/voorstellen bij aanvang bezoek;
· verzorging materiaal/kleding;
· contact met interne organisatie van klant en feed-back naar de "thuisbasis”;
· omgaan met diverse soorten van gedrag;
· emoties reduceren;
· taalgebruik;
· non-verbale houding;
· "verkoop” van noodzakelijke reparaties, onderdelen etc.;
· gedrag op de weg.

Re-Move heeft twee opties om deze belangrijke groep medewerkers (nog) effectiever te maken.

Een tweedaagse training met diverse mensen uit verschillende organisaties. We gaan diep op de stof in, uw medewerkers krijgen praktijkopdrachten tussen de twee dagen. Theorie op basis van praktijkvoorbeelden zal worden afgewisseld met veel oefeningen, rollenspellen e.d.
Minimaal 6 deelnemers.

Maatwerk training
Wij inventariseren de behoeften en maken de training speciaal op maat voor uw organisatie. Uiteraard op door u gewenste tijden, door u gekozen locatie en gebaseerd op uw wensen.(vanaf 4 personen).
0591-346258
Training
Coaching
Mediation
Gedragsprofielen